PRODUCTOR
CRISTOPHE
NICK
Quen
é? Cristophe Nick é un xornalista, investigador e ensaísta e
realizador francés que destacou pola súa labor de elaborar
documentais para a televisión.
Que
representa? A súa primeira experiencia laboral foi en 1980 para a
revista “Rock'n Folk” . Despois transladouse á revista “Actuel”
como enviado especial para o peche definitivo do periódico, en 1994
.A partir de 1989 comezou unha larga colaboración Pierre Péan .
Xuntos foron os autores dalgúns documentais de investigación : "L'
affaire des Irlandais de Vincennes , “téléphoniques Les écoteus”
y “Le fisco”. En 2006 fundou a súa propia compañía de
produción documental chamada “Yami 2”. En abril de 2009 el era o
autor e produtor do documental-reality “El juego de la muerte”,
onde reanudou o experimento de Milgram, de 1961.
Que
di no documental? Explica no documental que a televisión ten un
poder aterrador, Nick admite que cando este medio de comunicaciónb
decide abusar do seu poder, a televisión pode facer calquera cousa a
calquera persoa.
CIENTÍFICOS
JEAN-LÉON
BEAUVOIS
Quen
é? É un psicólogo social e profesor de universidade francés.
Que representa?
Jean-Léon Beauvois desenvolveu as súas
investigacións no ámbito da psicoloxía clínica e da psicoloxía
social experimental. Na universidade, ocupou postos docentes e de
direción de varios grupos de investigación. Na actualidade disfruta
da súa xubilación ampliando as súas análises ás ciencias sociais
e á análise política, algo que queda patente tanto no seu último
libro (Les illusions libérales, individualisme et pouvoir social,
Grenoble, Presses Universitaires de Grenoble, 2005) como na
conclusión escrita para a edición en castelán do seu Tratado da
servidume liberal: análise da sumisión (Madrid, La Oveja Roja,
2008), Beauvois presidiu importantes asociacións profesionais,(ARIP
: Association pour la Recherche et l’Intervention
Psychosociologique ; ADRIPS : Association pour la Diffusion de la
Recherche Internationale en Psychologie Sociale) e dirixiu durante
varios anos a Revue Internationale de Psychologie Sociale. Tamén
creou e dirixiu a coleción «Vies Sociales» das edicións de
Presses Universitaires de Grenoble.
Que
di no documental?: As palabras maís importantes que pronunciou con
referecia ao documental foron as seguintes: “Temos tendencia a
pensar que os actos infames os levan a cabo xente infame” pero “é
un error fundamental de atribución”, asegurou o experto en
psicoloxía social Jean-Léon Beauvois. Segundo demostró Milgram
pódese facer que xente totalmente normal faga cousas horribles ao
poñela en situacións horribles.
DOMINIQUE
OBERLE
Quen
é? Dominique Oberle é unha profesora
de psicoloxía social na universidade de Nanterre, en París.
Que
máis representa? Actualmente estase traballando na validación dos
coñecementos producidos polo grupo. Paralelamente ao seu traballo de
profesor-investigador actuou como formador e consultor en moitas
organizacións e empresas. Un libro en relación co documental:
Beauvois,
J.-L., Courbet, D., & Oberlé, D. (2012). The prescriptive power
of the television host. A transposition of Milgram's obedience
paradigm to the context of TV game show.
Que di no documental? No documental trata o concepto do estado axéntico e as conclusións finais do experimento.
DIDIER COURBET
Quen
é? Didier
Courbet é profesor da Universidade, especialmente na enseñanza da
Facultade de Medicina (CHU Marsella) e a Escuela de Periodismo y
Comunicación (EJCAM). Seguiu unha doble formación en Psicoloxía
Experimental (cognitivo, social) e a comunicación tanto teórica
como profesional.
Que
máis representa? Foi investigador no Instituto de Investigación
IRSIC, onde é o director Adxunto e profesor asociado da Universidade
de Laval en Canadá e GPCR (Quebec). Especializouse no estudo das
interaccións entre os seres humanos e a tecnoloxía da información
e as comunicacións en dúas zonas con fortes problemas sociais,
económicos e de saúde.
Que
di no documental? Simplemente
se especializou máis no seu estudo das interaccións entre ser
humano e tecnoloxía da información e comunicacións e nos seus
estudos sobre psicoloxía experimental .
Trata
o carácter dos concursantes e como reaccionan ante as diferentes
situacións. Mostra que todos teñenn esixencias emocionais e que
caando chegan a xogar teñen que xestionar os factores xa que, na súa
opinión, o que lles afecta moito é que saen por primeira vez na
televisión e polo tanto establecen prioridades nos seus valores.
YVES
JEANNERET
Quen
é? Yves
Jeanneret , nacido en 1951 , é un profesor universitario en ciencias
da información e comunicación . El lidera a "Innovación en
comunicación e medios " púlpito de Celsa París ou CELSA.
Que
máis representa? Despois de se formar a partir da École Normale
Supérieure (1972). Yves
Jeanneret comezou a súa carreira na universidade e na escola como
profesora de literatura. Converteuse en profesor da Escola Nacional
de Telecomunicacións, onde creou e dirixiu o departamento de
"formación humana". Despois de ensinar na Universidade de
Lille III "Charles de Gaulle", dirixiu o grupo de
investigación Celsa (GRIPIC), leva 2002 a 2005, vice-director da NCH
Lalic (París-Sorbonne University - CNRS), logo asume a
responsabilidade pola mención master "estratexia de
desenvolvemento cultural" da Universidade de Avignon, retornou
en 2010 a Celsa para participar no desenvolvemento educativo e
científico.
Participou
na emisión deste documental publicándoo en “La
Noche Temática”.
INVESTIGADORES
OLIVER CODOU
Quen
é? Olivier Codou é un investigador francés que participou no
documental “El juego de la Muerte”.
Que
representa? Ten o doctorado en psicoloxía. Traballou na Universidade
de Niza Sophie Antipolis.
Algúns
dos seus libros que teñen relación co documental son:
Ideological
priming and normative dimensions of individualism, 2011 (Número 92)
Revue
internationale de psychologie sociale, 2012 (Toma 25)
JULIEN
INTARTAGLIA
Que representa? Nos seus libros plasma estudos de psicoloxía social.
Julien Intartaglia é Doutor en Ciencias da Comunicación da Universidade de Aix Marseille. Gañou experiencia en publicidade (varias axencias, incluíndo Publicis) e xestión de proxectos de investigación de marketing de varias autoridades pemes e públicos en Suíza (Institut d'Etudes ERASM Xenebra).
El é o autor de varias publicacións científicas e profesionais, e participou en moitas conferencias internacionais. O seu primeiro libro sobre técnicas de publicidade e persuasión foi lanzado en decembro de 2013 por Editions Deboeck. El acaba de asinar un segundo libro “Generations Pub: neno ao adulto, todo baixo a influnecia”, que acaba de ser publicado en xaneiro de 2015.
AMANDINE TONELLI
Instituto
de ciencias da comunicación, de medios e de xornalismo de Xénova. E
tamén Instituto de investigación en ciencias da información e da
comunicación d'Aix-Marseille.
DAVID
VAIDIS
Profesor
de Universidade en Orléans. Publicou
un libro no que fala sobre o experimento de Milgram: Vaidis,
D., & Codou, O. (2011, à paraître). Milgram du laboratoire à
la télévision : enjeux éthiques, politiques et scientifiques.
Cahiers Internationaux de Psychologie Sociale, 92, xx-xx.
DOCUMENTALISTA: CHRISTINE
LOISEAU
INFOGRAFÍA: ELODIE MAILLARD
Non había que separalos. A categoría profesional xa aparece na biografía. Sen alfabetizar. Nick, Beauvois, Oberlé, Courbet, Jeanneret (participou emisión publicándoo en La noche temática?), Codou, Intartaglia, Tonelli (fala no documental), Vaidis, Loiseau (documentalista), Millard (infografista) estes 2 últimos sen referencias; que diferenza hai entre científicos e investigadores?
ResponderEliminar