domingo, 13 de marzo de 2016

Fontes

PRODUCTOR

CRISTOPHE NICK

Quen é? Cristophe Nick é un xornalista, investigador e ensaísta e realizador francés que destacou pola súa labor de elaborar documentais para a televisión.
Que representa? A súa primeira experiencia laboral foi en 1980 para a revista “Rock'n Folk” . Despois transladouse á revista “Actuel” como enviado especial para o peche definitivo do periódico, en 1994 .A partir de 1989 comezou unha larga colaboración Pierre Péan . Xuntos foron os autores dalgúns documentais de investigación : "L' affaire des Irlandais de Vincennes , “téléphoniques Les écoteus” y “Le fisco”. En 2006 fundou a súa propia compañía de produción documental chamada “Yami 2”. En abril de 2009 el era o autor e produtor do documental-reality “El juego de la muerte”, onde reanudou o experimento de Milgram, de 1961.
Que di no documental? Explica no documental que a televisión ten un poder aterrador, Nick admite que cando este medio de comunicaciónb decide abusar do seu poder, a televisión pode facer calquera cousa a calquera persoa.

CIENTÍFICOS

JEAN-LÉON BEAUVOIS
Quen é? É un psicólogo social e profesor de universidade francés.
Que representa? Jean-Léon Beauvois desenvolveu as súas investigacións no ámbito da psicoloxía clínica e da psicoloxía social experimental. Na universidade, ocupou postos docentes e de direción de varios grupos de investigación. Na actualidade disfruta da súa xubilación ampliando as súas análises ás ciencias sociais e á análise política, algo que queda patente tanto no seu último libro (Les illusions libérales, individualisme et pouvoir social, Grenoble, Presses Universitaires de Grenoble, 2005) como na conclusión escrita para a edición en castelán do seu Tratado da servidume liberal: análise da sumisión (Madrid, La Oveja Roja, 2008), Beauvois presidiu importantes asociacións profesionais,(ARIP : Association pour la Recherche et l’Intervention Psychosociologique ; ADRIPS : Association pour la Diffusion de la Recherche Internationale en Psychologie Sociale) e dirixiu durante varios anos a Revue Internationale de Psychologie Sociale. Tamén creou e dirixiu a coleción «Vies Sociales» das edicións de Presses Universitaires de Grenoble.

Que di no documental?: As palabras maís importantes que pronunciou con referecia ao documental foron as seguintes: “Temos tendencia a pensar que os actos infames os levan a cabo xente infame” pero “é un error fundamental de atribución”, asegurou o experto en psicoloxía social Jean-Léon Beauvois. Segundo demostró Milgram pódese facer que xente totalmente normal faga cousas horribles ao poñela en situacións horribles.

DOMINIQUE OBERLE

Quen é? Dominique Oberle é unha profesora de psicoloxía social na universidade de Nanterre, en París.
Que máis representa? Actualmente estase traballando na validación dos coñecementos producidos polo grupo. Paralelamente ao seu traballo de profesor-investigador actuou como formador e consultor en moitas organizacións e empresas. Un libro en relación co documental: Beauvois, J.-L., Courbet, D., & Oberlé, D. (2012). The prescriptive power of the television host. A transposition of Milgram's obedience paradigm to the context of TV game show.
Que di no documental? No documental trata o concepto do estado axéntico e as conclusións finais do experimento.
DIDIER COURBET

Quen é? Didier Courbet é profesor da Universidade, especialmente na enseñanza da Facultade de Medicina (CHU Marsella) e a Escuela de Periodismo y Comunicación (EJCAM). Seguiu unha doble formación en Psicoloxía Experimental (cognitivo, social) e a comunicación tanto teórica como profesional.
Que máis representa? Foi investigador no Instituto de Investigación IRSIC, onde é o director Adxunto e profesor asociado da Universidade de Laval en Canadá e GPCR (Quebec). Especializouse no estudo das interaccións entre os seres humanos e a tecnoloxía da información e as comunicacións en dúas zonas con fortes problemas sociais, económicos e de saúde.
Que di no documental? Simplemente se especializou máis no seu estudo das interaccións entre ser humano e tecnoloxía da información e comunicacións e nos seus estudos sobre psicoloxía experimental . Trata o carácter dos concursantes e como reaccionan ante as diferentes situacións. Mostra que todos teñenn esixencias emocionais e que caando chegan a xogar teñen que xestionar os factores xa que, na súa opinión, o que lles afecta moito é que saen por primeira vez na televisión e polo tanto establecen prioridades nos seus valores.

YVES JEANNERET

Quen é? Yves Jeanneret , nacido en 1951 , é un profesor universitario en ciencias da información e comunicación . El lidera a "Innovación en comunicación e medios " púlpito de Celsa París ou CELSA.
Que máis representa? Despois de se formar a partir da École Normale Supérieure (1972). Yves Jeanneret comezou a súa carreira na universidade e na escola como profesora de literatura. Converteuse en profesor da Escola Nacional de Telecomunicacións, onde creou e dirixiu o departamento de "formación humana". Despois de ensinar na Universidade de Lille III "Charles de Gaulle", dirixiu o grupo de investigación Celsa (GRIPIC), leva 2002 a 2005, vice-director da NCH Lalic (París-Sorbonne University - CNRS), logo asume a responsabilidade pola mención master "estratexia de desenvolvemento cultural" da Universidade de Avignon, retornou en 2010 a Celsa para participar no desenvolvemento educativo e científico.
Participou na emisión deste documental publicándoo en “La Noche Temática”.


INVESTIGADORES

OLIVER CODOU

Quen é? Olivier Codou é un investigador francés que participou no documental “El juego de la Muerte”.
Que representa? Ten o doctorado en psicoloxía. Traballou na Universidade de Niza Sophie Antipolis.
Algúns dos seus libros que teñen relación co documental son:

Ideological priming and normative dimensions of individualism, 2011 (Número 92)
Revue internationale de psychologie sociale, 2012 (Toma 25)

JULIEN INTARTAGLIA

Quen é? Julien Intartaglia é un profesor de Marketing e Publicidade na Escola Superior de Xestión Arc en Neuchâtel.

Que representa? Nos seus libros plasma estudos de psicoloxía social.
Julien Intartaglia é Doutor en Ciencias da Comunicación da Universidade de Aix Marseille. Gañou experiencia en publicidade (varias axencias, incluíndo Publicis) e xestión de proxectos de investigación de marketing de varias autoridades pemes e públicos en Suíza (Institut d'Etudes ERASM Xenebra).

El é o autor de varias publicacións científicas e profesionais, e participou en moitas conferencias internacionais. O seu primeiro libro sobre técnicas de publicidade e persuasión foi lanzado en decembro de 2013 por Editions Deboeck. El acaba de asinar un segundo libro “Generations Pub: neno ao adulto, todo baixo a influnecia”, que acaba de ser publicado en xaneiro de 2015.



AMANDINE TONELLI


Instituto de ciencias da comunicación, de medios e de xornalismo de Xénova. E tamén Instituto de investigación en ciencias da información e da comunicación d'Aix-Marseille.

DAVID VAIDIS

Profesor de Universidade en Orléans. Publicou un libro no que fala sobre o experimento de Milgram: Vaidis, D., & Codou, O. (2011, à paraître). Milgram du laboratoire à la télévision : enjeux éthiques, politiques et scientifiques. Cahiers Internationaux de Psychologie Sociale, 92, xx-xx.

DOCUMENTALISTA:  CHRISTINE LOISEAU

INFOGRAFÍA:  ELODIE MAILLARD

1 comentario:

  1. Non había que separalos. A categoría profesional xa aparece na biografía. Sen alfabetizar. Nick, Beauvois, Oberlé, Courbet, Jeanneret (participou emisión publicándoo en La noche temática?), Codou, Intartaglia, Tonelli (fala no documental), Vaidis, Loiseau (documentalista), Millard (infografista) estes 2 últimos sen referencias; que diferenza hai entre científicos e investigadores?

    ResponderEliminar