lunes, 11 de abril de 2016

AUDREY HEPBURN, PARIS 1966

 AUDREY HEPBURN, PARIS 1966




Aspecto formal:

Autor
Terry O'Neill
Nacionalidade
Inglesa
Procedencia da imaxe
Galerías nacionais e coleccións de todo o mundo
Xénero
Retrato Fotográfico
Movemento, corrente artística
Fotografía Contemporánea
Data de creación
1966
Título
Audrey Hepburn, París 1966
Dimensións
20 x 16 in. (50.8 x 40.6 cm.)
Cor ou branco e negro
Branco e negro
Data de publicación
1966
Lugar de realización
París
Asunto ou asuntos
Móstranos a Audrey Hepburn durante a rodaxe de “How to Steal a Million”
Plano/escala da imaxe
Plano medio
Natural ou espontánea/pose ou preparación
Natural


Aspecto de contenido:


Contexto
Swinging Sixties, unha época de efervescencia creativa que siguiu á austeridade da posguerra.
Retrato (individual ou grupo), escena, paisaxe, etc
Retrato Individual
Resumo ou descrición do contido
Móstrasenos a Audrey Hepburn nunha situación totalmente natural mentres se colocaba as gafas de sol
Descritores/palabras clave onomásticos
Muller, actriz
Descritores xeográficos palabras clave: lugares ou ámbito xeográfico da imaxe
París, Francia, plató cinematográfico
Descritores temáticos palabras clave: obxectos, acción, actividades, situación ou conceptos relacionados coa fotografía
Sombreiro, gafas de sol, guantes, descanso



Biografría de Terry O´Neill

Terence Patrick O'Neill, é un fotógrafo inglés que naceu en 1938. Foi apodado coma o “fotógrafo de lendas” por haber fotografiado durante os últimos cincuenta anos aos rostros máis coñecidos da cultura contemporánea. A súa carreira comezaría no departamento de fotografía de British Airways no aeropuerto de Heathrow en Londres, onde retrataba viaxeiros que chegaban ao país. Posteriormente empezou a traballar para o periódico Daily Sketch e o seu primeiro encargo foi Lawrence Olivier. En pleno Londres do swinging da década dos anos 60 consolidaría a súa carreira xunto a outros fotógrafos como Terence Donovan o David Bailey. Tomou a primeira fotografía dos Beatles para Daily Sketch, mentres traballaban no seu primeiro disco, fotografía que o levaría a ter un éxito sen precedentes. A partir de entonces sucederonlle fotografías das emerxentes bandas de rock e pop da Londres dos sesenta: Rolling Stones, David Bowie, Elton John etc.  Cando tiña vinteseis anos decidiu ir a Hollywood para retratar as grandes estrelas coa axuda de Michael Caine e Richard Burton. A partir de ahí adentraríase no mundo do cine: Clint Eastwood, Paul Newman, Groucho Marx, Ava Gardner, Audrey Hepburn, Steve McQeeen etc. Tamén fotografiou supermodelos coma Jean Shrimpton, a Frank Sinatra durante trinta anos, Bruce Sprinsteen, Amy Winehouse O seu estilo caracterizase por ser natural, directo e informal, ademáis de usar unha cámara de 35mm, toda unha novidade na época. Fotografíaba estrelas que él admiraba e posuían unha personalidade e un carisma excepcionais. Publicou ao largo da súa carreira en Time, Stern, Paris Match, The Sunday Times Magazine, Vanity Fair e outras. Actualmente o seu traballo exhibese en galerías nacionais e coleccións privadas.



Conclusión: É destacabel a naturalidade da situación e a calidade de estar no momento exacto, non só pola foto en cuestión, senón por un contexto onde un mirara donde mirara, atoparía cultura e arte en completa expansión e liberación, algo digno de ser inmortalizado, tanto físicamente, coma artísticamente nun gran vagaxe de influencias que chegan ata os nosos días.


Reflexión do equipo sobre a imaxe: É unha fotografía que nos acerca un pouco máis a unha estrela de cine coma é Audrey Hepburn, pois a intención natural e directa da propia imaxe, rompe certas barreiras entre a fama e o mundo convencional. 






2 comentarios:

  1. onomáticos>: Audrey Hepburn.
    Non plató, non se ve na imaxe.

    ResponderEliminar
  2. Esta nota para todas as fotografías:
    Para o xénero e corriente/movimento estilístico habería que ver estudos feitos sobre o seu traballo de especialistas que faciliten pistas para situalos, máis ou menos, nunha escola.

    ResponderEliminar