SOMETIMES THEY SAT DOWN AND CRIED
Aspecto
formal:
Autor
|
Sebastião Salgado
|
Nacionalidade
|
Brasil
|
Procedencia da imaxe
|
Kuwait
|
Xénero
|
Fotografía documentalista
|
Movemento, corrente artística
|
|
Data de creación
|
1991
|
Título
|
Sometimes they sat down and cried
|
Dimensións
|
|
Cor ou branco e negro
|
Branco e negro
|
Data de publicación
|
1984
|
Lugar de realización
|
Kuwait
|
Asunto ou asuntos
|
Fotografía que encarna o traballo dun par de
bombeiros canadenses por apagar dous pozos de petróleo
|
Plano/escala da imaxe
|
Plano xeral
|
Natural ou espontánea/pose ou preparación
|
Natural, xa que retrata o traballo dos
bombeiros.
|
Aspecto
de contido:
Contexto
|
|
Retrato (individual ou grupo), escena, paisaxe,
etc
|
Escena grupal
|
Resumo ou descrición do contido
|
A escena retrata o traballo de dous bombeiros
canadenses completamente cubertos de aceite traballando para apagar o lume
dun pozo petrolífero en Kuwait
|
Descritores/palabras clave onomásticos
|
Sebastião Salgado
|
Descritores xeográficos palabras clave: lugares
ou ámbito xeográfico da imaxe
|
Kuwait, deserto, Oriente Medio
|
Descritores temáticos palabras clave: obxectos,
acción, actividades, situación ou conceptos relacionados coa fotografía
|
Escena, naturalidade, branco e negro, traballo,
petróleo, aceite, bombeiros, pozo petrolífero, perigo
|
Biografía
de Sebastião Salgado:
Sebastião
Salgado naceu o 8 de febreiro de 1944 en Amorés, Minas Gerais (Brasil).
Actualmente reside en París e está casado, ten dous fillos e un neto. Na súa
xuventude, comezou a carreira de Dereito pero tras un tempo cambiou os seus
estudos polos de Economía na universidade de Vitoria. Casouse con Deluiz Wanick
e ambos mudárones a São Paulo para que Sebastião rematase o seu máster en
Economía.
Xa
rematada a súa carreira, tiña un futuro moi prometedor, pois colaborou co
Ministerio de Finanzas de Brasil, pero debido á dictadura de Brasil, tivo que
exiliarse xunto coa sua muller a París; onde aproveitou para realizar o seu
doctorado. Segundo como di o propio Sebastião, comezou no mundo da fotografía
da seguinte maneira: “Descubrin a fotografía por casualidade. A miña esposa é
arquitecta, cando éramos xóvenes e vivíamos en París, comprouse unha cámara
para tomar fotos de edificios. Por primeria vez mirei a través dunha lente – e
a fotografía de inmediato comezou a invadir a miña vida.”
Máis
tarde, Sebastião e a súa muller trasladáronse a Londres, onde Salgado traballou
como economista na International Coffee Organization. Grazas a este
traballo fixo varias viaxes a África, onde comezou a tomar as súas primeiras
fotografías. É neste punto da súa vida onde elixe deixar completamente de lado
a súa carreira como economista para adicarse en corpo e alma á fotografía.
Chegou a traballar para a importante axencia Magnum Photos, pero antes
diso tivo que pasar pola axencia Sygma (1974) e pola axencia Gamma. Dende
1994 formou a súa propia axencia, que se adica case exclusivamente á
distribución das súas propias fotografías, falamos de Amazonas Images.
Durante a
súa carreira, Salgado obtivo un gran números de honorarios polo seu traballo:
1982
|
Eugene
Smith Award for Humanitarian Photography , USA.
Award for continuing the project on the Latin American paysants, Ministry of Culture, France. |
|||
1984
|
Prix
de la Ville de Paris et Kodak, for a first photographic book, "Other
Americas", France.
|
|||
1985
|
World
Press Photo Award, Holland.
Oskar Barnack Prize, for Humanitarian Story, West Germany. |
|||
1986
|
Premio
de la Foto Ibero Americana, Spain.
Photojournalist of the Year Award, The International Center of Photography, USA. Prix du Livre, for "Sahel, l'Homme en Détresse", Arles International Festival, France. ASMP Award, USA. Two Awards Grand Prix and Prix du Public for the show "Other Americas" from the "Month of Photography", Paris Audio Visuel, France. |
|||
1987
|
Photographer
of the Year Award, American Society of Magazine Photography, USA.
Olivier Rebbot Award, from Overseas Press Club, USA. Jounalistenpreis Entwicklungspolitik, West Germany Government. Prix Villa Médicis, Ministry of Foreign Affairs , France.
Reflexión:
Sen dúbida, esta é unha fotografía
moi impactante. Nela case pódese palpar o gran esforzo que están
realizando os bombeiros, incluso pódese sentir a sensación do
aceite ao redor do seu corpo. Os fortes contrastes entre brancos e
negros acentúan está sensación de esforzo e afogo que se
escenifica na imaxe.
Conclusión:
Se algo caracteriza a Sebastião
Salgado, era a súa labor como fotodocumentalista. Esta fotografía
foi tomada durante o goberno irakí de Sadam Husein e mostra a
brutalidade do seu réxime a través da brutalidade do traballo que
están realizando os bombeiros para intentar reparar os destrozos
ocasionados polos homes de Husein tras un lanzamento de bombas na
invasión de Kuwait.
|
Salgado (corriente o movimento: documentalismo. https://oscarenfotos.com/2013/02/23/sebastiao-salgado/. http://www.tdx.cat/bitstream/handle/10803/1376/TESISBORGES4A.pdf?sequence=4. http://www.tdx.cat/bitstream/handle/10803/1376/TESISBORGES2.pdf?sequence=2)
ResponderEliminar